|
Billige løbesko
|
| Morten Hall |
Lagt på d. 24.03.2008 14:29:13
|

Super Administrator
Antal indlæg: 15
|
Jeg har slettet det oprindelig indlæg.
Af hensyn til vores sponsorer har vi valgt ikke at diskutere billige indkøb i forummet.
Redigeret af Morten Hall d. 24.03.2008 18:04:00 |
| |
|
|
| Borge Toft |
Lagt på d. 24.03.2008 21:28:25
|

Bruger
Antal indlæg: 1
|
Hej Morten
Da jeg ikke bliver sponsoreret, vil jeg da godt vide hvis nogle vil tilbyde mig, løbe sko til en billiger penge.
Eller er det sådan at vores sponsorer også tilbyder mig at købe deres sko billiger.
Børge Toft |
| |
|
|
| Axel |
Lagt på d. 24.03.2008 22:10:37
|

Administrator
Antal indlæg: 2
|
Hej Børge!
Du får som alle andre rabat ved køb af sko i Sportigan Allerød, som er vores lokale sportsbutik og vi derfor bakker op om!
Desuden støtter Sportigan klubben med annoncer, ligesom de andre sponsorer gør. Dette betyder bl.a. at vi kan bibeholde landets billigste kontingent, der derfor kun koster dig ca 30 kr. om måneden.
Det står dig selvfølgelig frit for, selv at gå på nettet og søge på billige sko!
mvh
Axel Nielsen
Formand Blovstrød Løverne |
| |
|
|
| Per le Fevre |
Lagt på d. 26.03.2008 22:28:06
|

Administrator
Antal indlæg: 5
|
Man kan da næsten altid få billige løbesko i Sportigan  |
| |
|
|
| Helle Matzen |
Lagt på d. 03.09.2008 22:47:47
|
Bruger
Antal indlæg: 2
|
Jeg synes at cencur er noget af det mest forfærdelige man kan begynde på i et forum for en sportsklub!
Jeg føler mig ganske overbevist om, at ytringsfrihed er en livsbetingelse for et forum som dette, og det er vel ikke tanken at denne hjemmeside, skal forblive ligeså død og hemmelig som den gamle?
Klubben har sponsorer ja, og tak til dem. Men de må ALDRIG komme til at diktere ( hvilket jeg sådan set heller ikke tror de gør) hvad et menigt klubmedlem skal have lyst til at mene om dem, eller bringe op til debat.
Det håber jeg, at både klubbens formand, bestyrelse og webmaster genovervejer grundigt, inden en debat bliver dræbt på denne måde næste gang.
|
| |
|